یحیی‌زاده با انتقاد از عدم برخورد با طراحان مستند انحرافی "ظهور نزدیک است":

یک جریان خاص سیاسی، جریانات انحرافی ظهور را مدیریت و حمایت می‌کند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با انتقاد از عدم برخورد قانونی مسئولان با طراحان بحث‌های انحرافی درباره مسئله ظهور، تأکید کرد: یک جریان و عقبه خاص سیاسی، جریانات انحرافی ظهور را مدیریت و حمایت می‌کند.

"سید جلال یحیی زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به خبر تولید قسمت دوم مستند انحرافی "ظهور نزدیک است" اظهار داشت: تولید این مستند انحرافی و سایر جریانات باطل و نامشروعی که به مسئله ظهور می‌پردازند، مدیریت‌شده و برنامه‌ریزی‌شده است.

نماینده تفت و میبد در مجلس شکل‌گیری موج جریانات انحرافی ظهور را نیازمند حمایت مالی و معنوی ازسوی یک گروه ذی‌نفود دانست و تأکید کرد: ممکن نیست که چنین جریان گسترده و بزرگی به صورت خودجوش و بدون حمایت صورت گیرد، بنابراین تردیدی نیست که چنین اقداماتی از پشتیبانی مالی و سایر حمایت‌ها برخوردار است.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه میلیون‌ها نسخه از مستند انحرافی ظهور در سطح کشور توزیع شده است، گفت: اگر گروه سیاسی صاحب نفوذی از جریانات انحرافی ظهور حمایت نمی‌کرد غیرممکن بود که این جریان بتواند اقدامات انحرافی خود را به این شکل گسترده در سراسر کشور منتشر کند.

وی افزود: جریانات انحرافی ظهور دلگرم به حمایت حامیان خود هستند و اطمینان دارند که کسی با آنها برخورد نمی‌کند، به همین دلیل است که با گستاخی به اظهارات و اقدامات انحرافی خود ادامه می‌دهند.

یحیی زاده عدم برخورد با انحرافات ظهور از سوی مسئولان را موجب دلسردی علما و مراجع دانست و تصریح کرد: بی توجهی مسئولان دولتی به اعتراضات و عدم برخورد قانونی و قضایی با عاملان تهیه مستند انحرافی "ظهور نزدیک است" موجب نگرانی و بدبینی مراجع و مردم متدین و ولایت‌مدار ایران شده است.

وی با اشاره به ادامه یافتن فعالیت‌های جریان‌های انحرافی ظهور در کشور، تأکید کرد: اگر مسئولان کشور با این بی حرمتی به عقاید اسلامی مردم، برخورد جدی و قاطع نکنند، حکایت گستاخی این جریانات همچنان ادامه خواهد یافت و قسمت دهم و یازدهم مستند انحرافی ظهور نیز ازسوی عاملان و حامیان این جریانات تولید و توزیع خواهد شد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد مسئولان دولتی با توجه به حرمت اعتقادات مردم و در جهت تأمین همه ولایت‌مداران ایران اسلامی، هرچه سریع‌تر با جریانات انحرافی ظهور برخورد کنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا